hells blog

Tuesday, April 25, 2006

Antara Batang Kali dan Lentang?

Gombak : Satu usul telah dicadangkan dan mungkin akan dilaksanakan pada hari yg akan ditentukan kemudian.Usulnya ialah mandi-manda di air terjun atau jeram yg dekat dgn KL beserta BBQ.

Dua tempat telah dicadangkan.Satunya ialah Hutan Lipur Lentang yg barang sesapa yg selalu lalu Karak akan nampak di tepi highway.Hutan Lipur Lentang mengambil masa 36 minit dari KL (Tol Gombak).Lentang ni takder tempat yg dlm utk terjun dan hanya ada jeram yg seakan Sg.Pisang.Ini sesuai utk mereka yg tak suka berenang (tak reti berenang).Kelebihan Lentang ialah dekat dgn KL, tempat utk BBQ juga dekat dgn parking kete.


Ni kat Lentang

Satu tempat lagi ialah Batang Kali.Batang kali ni banyak tempat mandinya dan kita akan pilih satu tempat iaitu KM 23 Jln Batang Kali.Tempat ni airnya dlm dan sesuai utk mereka yg suka sangat buat terjun tiruk.Perjalanan dari KL mengambil masa 1 jam kot.Dah lupa, lama dah tak pergi kat sana.Kita lalu ikut Genting (bkn Genting Klang)


Batang Kali


Batang Kali lagi.

#Tolong usulkan tarikh yg sesuai utk semua.Aku usulkan tempat je dulu.

4 Comments:

  • aku cadang kat lentang arr.. leh blajo berenang sbb aku tak reti berenang... huhuhuhuhu.. tarikh dia aku caddang 6hb May... adios!!

    By Blogger Tan Sri, at 10:15 AM  

  • opss silap daa... aku cadang kat btg kali la.. leh blajo berenang... silap td tue.. cisss

    By Blogger Tan Sri, at 10:17 AM  

  • mane satuuuu daaaaa.........

    By Blogger ska, at 3:45 PM  

  • aku cdgkan cdangan ditutup...muktamad BATANG berjuntai..eh silap..Batang kali!!

    By Anonymous Anonymous, at 4:57 PM  

Post a Comment

<< Home